Jak prowadzić zdalną naukę przy pomocy Google Suite
G Suite to zestaw narzędzi dla szkół i innych placówek szkolnych wspomagający pracę zdalną , przechowywanie danych w środowisku chmury, zarządzanie treścią i łatwą wymianę informacji w zespole czy organizacji.
W zestawie znajdują się między innymi takie narzędzia jak:
- Wirtualny dysk (Dysk Google), w którym można łatwo przechowywać pliki czy dokumenty jak na zwykłym dysku twardym, którymi w bardzo łatwy sposób możemy się dzielić z innymi.
- Narzędzia biurowe takie jak Arkusz kalkulacyjny (Arkusze Google) , zaawansowany edytor tekstu (Dokumenty Google) oraz narzędzie do tworzenia profesjonalnych prezentacji (Prezentacje
- Hangouts Meet & Chat – narzędzie do telekonferencji (do 250 osób) i oczywiście czat firmowy.
- Google Classroom – narzędzie dedykowane dla szkół do zarządzania klasami, materiałami dydaktycznymi oraz pracami domowymi.
Więcej o elementach i narzędziach wchodzących w skład zestawu G Suite.
Podstawowe korzyści:
- Prosta i intuicyjna obsługa wszystkich narzędzi
- Niewiarygodna łatwość zarządzania i dzielenia się treściami, dokumentami wśród instytucji, szkoły czy innej organizacji.
- Prywatność i bezpieczeństwo narzędzi Google zgodne z wymaganiami rozporządzenia RODO